2013年4月18日 星期四

我的浸會開刀生BB分享

入院篇
我BB 3月13日出世,我3月12日下午先去醫院CHECK IN, 姑娘會問你一連串問題。我選了大,最後佢比左間4人,對住育嬰室,初時都怕好嘈,但其實環境好好,無B6人,香港媽媽同姑娘都好NICE。有幾個問題較重要。
1)佢會問你若開刀以未上奶,你會選1)什麼奶粉都唔補? 2)補奶粉?補咩BRAND? 我好有決心餵人奶,但人道D想,都真係第一日未能落床,同埋第一日未有奶,BB胃仔好細,點好呢? 唸左勁耐, 最後我都唔想比自己太大壓力,補奶粉啦,但我REQUEST用針筒餵。你都可以選CUP FEED。
2)尿喉係咪半麻後? 我更係簡"係啦!"
3) 佢會問你需唔需要晚上回家,第二日早上回醫院OR出去DINNER的,我選留院,但出去吃飯,因為第二日不用太早。
之後會幫你剃毛,剃好少,不用怕。然後比個住院禮物袋你,內有澡洗樽,網褲X2,床墊,滴露潔手液+濕紙巾,M巾2包, 細袋仔(方便去洗手間),一個床邊櫃鎖。床頭有熱水同室溫水提供。自己要帶拖鞋,長褲, 保溫杯,差電器,日用品。佢地有餵奶衫比你著。自己貪靚可帶件外套。佢個件好娘,同朋友影相靚D好。


開刀篇
我早上9:00 開刀,淩晨12:00開始禁水禁食。第二日早上8:30姑娘叫我換好衫推我落手術室,老公一起去換上手術室保護衣。
麻醉師來同我SAY HELLO。去到手術室,播緊<他約我去迪士尼>歌,即刻笑左。我個麻醉師超好,每一個STEP前話比我知將會有既感覺,所以當真係FEEL到個陣一D都唔驚,人地話打手背個支針仲痛過背脊,事實係真的, 但我真係一D都唔覺痛。打完手,打背脊,個枝好似有橡根彈你幾下咁,之前再屈前個頭攬住雙腳,又係一D都唔痛。之後佢地叫我要即刻訓平,因為麻醉藥好快令我感覺唔到。 我開始個人震灑,醫生話正常,我仲震到牙都震,好好笑。呢個時便老公來,醫生來,每個人問下我BB叫咩名呀,吹下水。醫生問完我叫咩名,好快落左刀。你可以FEEL到人推你,但唔痛唔凍。我老公只係咁望住我,我就咩都睇唔到,前面有塊布。之前麻醉師係我個肚推下兩三下,我聽到醫生話BB好高,再推一下,不用20分鐘,我個BB出左世了。 我38周開刀,36周時,照BB得5磅10,個時好擔心太輕, 日日狂食, 早上剪D花膠落通粉食,再食蛋,芝士,飲奶,但一定係早餐食,最吸收,但真係WORK。醫生都話我肚細,但BB都好夠肉,,最後有6磅12,超好 成績。之後姑娘包好抱比我地睇,影張相。BB喊到5秒就停左,好乖。我地自已都帶電話影幾張。之後老公同BB上番育嬰室,BB可以係育嬰室門口同我家人合照幾張先走。我爸媽99好開心。之後我聯好針就上番房, 過程超快。


番到房,過床滴收縮子宮藥,由於下身仲麻緊,所以不痛,我聽到隔離床媽媽順產滴收縮子宮藥痛到喊,但佢落床快過我我子宮收 平。6個鐘後可以飲水,無嘔可以食粥,叫家人帶定比你。我好肚餓,好快湯飯都食灑,個人心情超HIGH,訓唔著。姑娘下午抱BB比我同老公睇下,現家無B6,服務好好多。


我12 IN, 16OUT,埋單當4日計,我無JOIN PACKAGE, 本來我醫生3日都比我走,因為我好快可以落床,仲一D都無痛過,止痛藥好有效,有兩隻,一隻有效12個鐘塞肛門,一隻口服,我走個日都唔駛再食,但我叫醫生塞多粒比等我出院輕鬆D。埋單5萬6, 其中兩萬係我產科醫生。
兒科醫生可以自已簡,都可以叫你產科醫生介紹比你,我自已上網SEARCH,我簡左薛守智,VERY NICE。我之後BB照燈都番去搵佢,第時兒科都KEEP住搵佢。


餵奶篇
浸會每4個鐘餵一次奶,無論人奶定奶粉。
8:00AM, 12:00PM, 4:00PM, 8:00PM, 你可以REQUEST再餵密D, 11:00PM同04:00AM都去。我11:00AM都去餵人奶,04:00AM就叫佢見唔到我黎就餵BB啦。餵奶前有音樂提媽媽,係餵奶室,有好多人教你,每一次抱BB比你前同你對手帶,我以為個BB差不多樣,但媽媽真係媽媽,我第一日已經分到自己BB既喊。每個人都先試餵人奶,有人教你架,之後就話比姑娘聽你要咩奶粉,佢會比枝細奶粉你自已餵。我就叫番姑娘用針筒餵。
你可以REQUEST BB喊打比你去餵。而且人唔多, 所以佢地都好HELPFUL。
我生前已經勁做大肚按摩,同自已按胸,我第一日已經有初乳,第三日有奶,第四日回家開始上奶。我係醫院有補過粉,但針筒餵,我回家後無補過至今。我BB埋身同泵出黎飲奶樽都得,但一定要比BB試邊隻咀啱佢,我試3款,chu chu, peigon, nuk. 最後簡番浸會隻NUK,但其實埋身係最好,我泵出黎,一來想上奶再快D,二來飯後我老公餵BB,我可以休息,晚上我主力。
大家有心理準備,BB喊食一兩個鐘就要,好辛苦,而且第一日回家一定有D產後情緒,好正常,一定搵人傾,好快無事。


親子時間
浸會現家超好,有爸媽親子時間,以前聽說爸爸要出院先可以抱到BB,現家浸會開放5:30﹣8:00比爸媽一起抱BB,影下相。我老公好開心,不停話BB好細粒,我可以感受到佢可以抱下BB個種喜悅。其他朋友睇BB就可以9:00-8:00去育嬰室外隔住玻璃睇BB。


照燈篇
我BB 有B6PD蠶豆症,對部份藥物和化學物如蠶豆樟腦臭丸、同中西藥過敏。本來好擔心,但後來自覺我順利懷孕同BB平安出世已經好幸福,只要我教BB避開致敏原便可。同埋原來我有兩個表兄都有此病,但佢地現在都好健康,所以我好快開心番,唔好影響上奶。回家後去健康院,發現BB好黃,測機過190就要去醫院抽血,再決家照唔照燈。醫生問我想去政府定C+?我老公即話番C+, 打比我個浸會兒科醫生比我打尖睇一睇。即抽血發現280,醫生話250以上需馬上照燈,我個心好淡定,因為我成日聽人講話照燈,見到BB抽血好心痛,會喊,但我覺得醫好先係首要,唔好咁軟弱,做左媽媽要堅強D。比個心理準備大家, BB抽血係抽腳底架,頂唔順唔好睇,我就好呀Q精神,同BB講你男仔黎架,唔好喊。醫生好好,問我番政府定C+照,我問佢C+大約幾錢?佢話2千多一日, BB需要照2晚, 老公決定番C+。醫生姑娘鼓厲我KEEP 住泵奶比BB,我餵多一次人奶後便回家了。
番到屋企, 即刻去買冰種同雪袋,之前買定泵同儲奶樽,唔知係咪心情開朗,我第二朝去探BB前已經泵到3枝2安1枝3安。我仲執好屋做好MASK等BB回來。浸會由於C+,你去睇BB又有奶,佢會抱BB比你餵一陣人奶,BB出院時跌到160, 之後可以回健康院覆診。直至現在BB黃疸都好浮動,但醫生見BB係全人奶都好支持,叫我KEEP住CHECK密D先。今日去健康院BB終於PASS,可以一個月後先再CHECK。


修身篇
懷孕重了共28磅, 由110上到138, 肚圍39吋,個肚超黑但無紋。生完無左16磅,現在122磅,腰32吋。我雖然勁食,但可能因為餵人奶,的確個肚同腰係修得快,我睇住佢平,仲有12磅,我都唔會節食住。浸會有修腹帶送,但佢個條主要係固定傷口,但我都KEEP住帶到12朝。之後去產科醫生診所睇傷口後就改穿修腹褲,傷口4吋長,好靚,一條好幼。我修穿修腹褲係上台灣網買,好舒服,可能現家3月,唔太辛苦,因為唔係硬個種,係尼龍。包埋個大腿同胸底。如果餵人奶,唔見議大家穿硬個隻,因為好熱架。另外,朋友介紹我一個上門大肚按摩師由2X多周開始按,真係無腫過,生完由於我想傷口靚D,我訓覺時平訓,盡量唔轉身,搞到腰好痛,CALL佢再黎按摩,佢幫我按埋上奶穴位,再加貼穴, 重要係可以按下個胸,按完多左20ML奶,現家DAY 16可以泵到3安士,大肚同座月唔方便出街,有人上門係好一流。
NEW BORN BB衣服篇
唔好以為BB衫好得意,勁買,我回家後發現BB初生著既其實要好簡單,一件和尚袍加一件長身既袍,現家天氣外面個件長身袍要薄,快乾,下身最好係啪樓,好易換尿片既而又包到對腳。去健康院後我次次都連包被都洗埋,所以包被都要有番好幾條。最重要係紗巾,我之前唔信,買得一打,最後我現家屋企有四打,唔好講笑,由於餵人奶,一邊餵有時另一邊滴,又有時BB去健康院都帶住一兩條,又有時BB仔換片時痾尿後要埋下身。佢一日12餐,真係起碼都12條。所以如果有人問你送咩好而你未買,叫佢三打比你啦。因為紗巾唔見議人執二手,我其它衫褲包被執二手就無問題。
NEW BORN BB必須品
之前勁無知識,後來經高人指點,我發覺家中有兩樣野係有BB家中必須。你未買可以買定。
1) 衡溫既熱水煲 (BB同大人都無可能飲100度既水,特別係奶粉BB,一定要用60度水沖奶,大人座月都成日飲代茶,市面有隻衡溫既熱水煲,可以水煲好後自動衝溫去你想要既溫度,90度/85度/60度,非常好用,因為我餵人奶,飲好多水同茶,無理由次次去啪爐煲架,同埋有時用熱水毛巾FU下個胸先泵奶,都無理由用100度既水,所以呢個衡溫既熱水煲超要買
2)密實袋同密實盒,我以前屋企唔煮野,根本唔用呢D野,現家發現一定要有,因為BB仔出街帶多套衫仔同尿片都一定要密實袋袋起,無理由是旦搵個膠袋袋,好唔衛生。密實盒唔係好用放食物,以係BB有好多奶咀等配件同埋泵奶等用具,你一時未用得著都要搵個衛生地方收好, 12蚊店好多不同盒仔,最重要單手可開蓋,你一手抱B搵野都無問題。
以上係我既分享,如果有野講得唔好,唔好見怪,生完BB一定要保持心情好,唔好因為餵人奶太大壓力。要好好珍惜every moment.




沒有留言:

張貼留言