2013年4月18日 星期四

Enjoy this crazy moment

每日Micah仔都會係我地心口上訓覺,扭計,飲奶,掃風,打c egg, 放屁,賴屎. 佢size好mini, 但長大得好快. 好想keep住佢呢個 mini me size. 能夠被Baby Micah完全依賴感覺其實很幸福,佢既起居飲食,一切一切都要依賴我地. 每兩小時餵奶,無覺约好訓的日子好瘋狂,但見到佢眼仔look look望住你偷笑,一呼一吸係你心囗上訓着真係好sweet好親密. 我同Sogo講: 很快Micah就會同我地講: "媽,我今晚唔返黎食飯,唔駛等我門." So we enjoy very much this crazy moment.

沒有留言:

張貼留言